Rezervacije kampa
- Rezervacije za kamp za ljeto 2024. godine
su otvorene. - Ulaz automobilom u kamp dozvoljen: od 8:00 do 22:00 sata
- Rezervacije su moguće za minimalni boravak 5 dana, za manje dana moguće je provjeriti raspoloživost telefonski na dan dolaska ili dan ranije.
- Kako bi Vam mogli ponuditi odgovarajuću parcelu pošaljite nam dolje tražene informacije dimenzije šatora/kombija, jer su dimenzije parcele različite.
- Možete odabrati 3 parcele koje Vam najbolje odgovaraju pa ćemo ovisno o raspoloživosti i dimenzijama parcele poslati broj slobodne parcele.
- Nakon što Vam pošaljemo raspoloživost parcele, potrebno je uplatiti akontaciju 50 eura u roku od 24h kako bi rezervacija postala važeća.
- Iznos akontacije se umanjuje na računu.
Znate termin Vašeg godišnjeg odmora, ali ne želite nositi puno gotovine sa sobom na odmor?
Iskoristite mogućnost uplate cijelog godišnjeg odmora na naš poslovni račun prije dolaska u kamp.
Na Vaš zahtjev dostavit ćemo Vam predračun sa svim troškovima na Vašu e-mail adresu, a uplatu možete izvršiti direktno na naš poslovni račun.
DOBRODOŠLI!
PODACI ZA UPLATU AKONTACIJE:
SWIFT/ BIC CODE: PBZGHR2X
IBAN: HR1323400091160504115
Vlasnik:
Luna obrt za ugostiteljstvo
Vl. Maja Zaninović
Banka: Privredna Banka Zagreb
Putem emaila dostavite nam sljedeće podatke:
> Ime i prezime:
> E-mail:
> Kontakt broj:
> Smještaj (odaberite):
- parcela - šator
- parcela - kombi
> Dimenzije kombija:
> Dimenzije šatora:
> Datum od:
> Datum do:
> Odrasli (12+ godina) (upisati broj osoba):
> Djeca (3-11,99 godina) (upisati broj osoba):
> Djeca (0-2,99 godina) (upisati broj osoba):
> Kućni ljubimci:
> Dodatan šator (upisati broj):
> Dodatan auto/kombi (upisati broj):
> Zona željene parcele:
REZERVACIJA, NAČIN PLAĆANJA I OPĆA PRAVILA KAMPA LILI
- Upiti i rezervacije prihvaćaju se preko e-maila ili osobno na recepciji našeg kampa. Rezervacijom kapaciteta preko ovih web stranica, korisnik izjavljuje da prihvaća ove Opće uvjete korištenja usluga u cijelosti. Sve navedeno u daljnjem tekstu na taj način postaje obvezujuće kako za korisnika usluge tako i za Kamp Lili.
- Prilikom rezerviranja kapaciteta korisnik usluge obvezan je pružiti sve tražene podatke. Da bi se rezervacija smatrala valjanom, korisnik usluge mora garantirati rezervaciju uplatom akontacije.
- Plaćanje se obavlja po dolasku na recepciji, kreditnom karticom ili gotovinom, ili uplatom na poslovni bankovni račun.
- Vaši osobni podaci u potpunosti su zaštićeni.
- Sve rezervacije se smatraju važećima tek po uplati akontacije.
- Akontacija se u potpunosti odbija od iznosa zaključnog računa prema izvršenoj rezervaciji.
- Akontacija plaćena za parcelu vrijedi sljedeći dan do 12h.
Ukoliko do tada ne dođete rezervacija se otkazuje. - Popusti se ne zbrajaju.
PRAVO KAMPA LILI NA IZMJENE I OTKAZ REZERVACIJE
Kamp LILI pridržava pravo u svakom trenutku izmijeniti rezervaciju ili način pružanja usluga, u slučaju okolnosti koje su izvan naše kontrole, koje se ne mogu predvidjeti, izbjeći ili odgoditi. Potvrđena smještajna jedinica može se zamijeniti smještajnom jedinicom iste ili više kategorije uz zadržavanje iste cijene koja je bila važeća u vrijeme potvrde rezervacije te pravovremeno informiranje gosta o promjeni. U slučajevima kada zamjenski smještaj nije moguće pronaći, a rezervacija je plaćena unaprijed, Kamp Lili zadržava pravo otkazati rezervaciju te izvršiti povrat cjelokupno uplaćenog iznosa.
PRAVO GOSTA NA IZMJENE I OTKAZ REZERVACIJE
- U slučaju otkaza 7 dana prije dolaska zadržavamo 100% akontacije.
- U slučaju otkaza 8 dana prije dolaska i više zadržavamo 20% iznosa akontacije.
OBVEZE KAMPA LILI PREMA KORISNIKU USLUGE
Obveza Kampa Lili je stalna briga o kvaliteti pružene usluge, sukladno zakonskim propisima, pravilima struke te općeprihvaćenim uzancama i običajima u turističko-ugostiteljskoj djelatnosti. Kamp će nastojati preuzete obveze ispunjavati u cijelosti osim u slučaju okolnosti koje su izvan naše kontrole.
OBVEZE KORISNIKA USLUGE
Korisnik usluge obvezan je pribaviti i posjedovati svu osobnu dokumentaciju, potrebnu prilikom dolaska i odlaska iz smještajnih jedinica Kampa Lili. Korisnik usluge dužan je pridržavati se kućnog reda koji je propisan od strane Kampa Lili.
PRAVO NA PRIGOVOR
Ako su usluge iz ponude nekvalitetno izvršene, gost može uložiti pisani prigovor. Svaki gost ima pravo prigovora zbog neizvršene uplaćene usluge. Svaki gost – nosilac potvrđene rezervacije, prigovor podnosi zasebno. Gost je dužan surađivati s osobljem Kampa Lili u dobroj namjeri kako bi se uklonili uzroci prigovora.
Postupak u svezi s prigovorom:
Gost je dužan odmah na recepciji reklamirati neodgovarajuću uslugu ili o tome obavijestiti Kamp Lili, na e-mail: lilijagodna@gmail.com ili info@kamplili.hr
Kamp Lili će pisanim putem potvrditi njegov primitak te odgovoriti na prigovor u roku od 15 dana od dana podnošenja prigovora.